Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 10 april 2012

Ny fotoutmaning!


Finaste Maria  och jag tänkte ge oss på en ny fotoutmaning. Vi har utmanat varandra, vänner emellan ett tag och tänkte nu inviga er också.

Enkelt är det bästa, alltså behövs ingen proffs utrustning eller dyra redigeringsprogram.
Tag en eller flera bilder till det angivna temat. Skriv en rad eller två om dina tankar och publicera på söndag.
Tipsa gärna andra fotointresserade och lämna en kommentar så vi vet att du är med.

Veckans tema är "på väg"

Visst hänger du väl med. Nu ska jag trycka i mig lite näsdroppar, krypa upp i soffan och vila de grönblå.

Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Nu har fem glada bloggare hoppat på vår utmaning! Kanske blir det fler. Krya nu på dig min finaste vän.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Jenny heter jag och har bloggen nilssonskahuset. Jag har använt er bild och länkat till dig i ett inlägg (hoppas det var ok?). http://nilssonskahuset.blogspot.se/2012/04/onsdag.html

    Krya på dig, hoppas näsdropparna gjort jobbet!

    Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag har hoppat på detta. Jätterkul grej ju :-D Tack för att jag får vara med!

    SvaraRadera
  4. Nu vill jag vara med :) har missat det en tisdag och en tisdag var jag med i smyg för jag var så sen...

    Kram kajsa

    SvaraRadera
  5. Rolig idé med utmaningar! Är ganska ny i bloggvärlden och
    mycket nyheter att ta del av!
    Jag får fundera över det där med att stapla!
    Ha en skön söndag!
    Hälsningar från Melody med matte!

    SvaraRadera
  6. Jag har följt Malin Stjärnflocka ett bra tag nu och vill gärna vara med och utmanas och utvecklas! Annapannapuff

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina