Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 28 september 2012

Redan helg!


Hej fina du!
Redan fredag, fattar inte riktigt. Vart tog denna vecka vägen.


Kanske är det för att jag mår så bra, eller är det för att kalendern varit fullbokad, men hjälp vad vecka 39 sprungit fram.
Mätt och belåten efter en god lammkotlett, grekisk sallad, "penga potatis" och himmelskt god sås slår jag  mig  ner här i min lilla dator hörna. Barnen spelar fifa, maken slappar i soffan, disken är undan plockad och snart, snart ska jag också krypa i hop i soffan. Fredag!
Visst är det underbart. Den som inte anser att fredagen är veckans bästa dag borde tänka om......

Jag slutade tidigt i dag och tillbringade eftermiddagen med min fina far. Han kom hit och hämtade Tyra som ska bo hos dem i helgen. Egentligen, om sanningen ska fram hade jag glömt att Tyra inte kunde vara med oss. Vi ska på SM steg 1, bo på hotell och tillbringa hela helgen i handbolls hallar. Hum, inget för en hund eller hur? Morfar ringde för att .....ja det kan ju kvitta varför han ringde men, oj jag kom på att Tyra inte kunde vara med oss och så klart kommer far till undsättning. Vet inte hur jag skulle klara mig utan mina föräldrar och allt deras engagemang kring barn och barnbarn. De är helt klart bäst. Berättar det för dem ofta men........
Love you!

Nu vänner kryper jag upp i soffan, väntar på ok signal från Skavlan och somnar sedan gott.
Fredag visst är det härligt.

Hoppas du får en underbar helg!

Ps har du inte laddat ner Anders De la mottes GEIM ännu så gör det, eller läs boken. Så spännande och tänk värd på sitt sätt.
Kram kram Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina