Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 18 augusti 2013

Skuggor!

Idag känner jag mig som en skugga av mitt forna jag.
Vi var på fest igår och jag kom inte i säng förrän kl tre.
Mina skrattmuskler har verkligen fått sig ett träningspass, men
det där med att komma i säng sent funkar liksom inte så bra längre.


Här kommer mitt bidrag till veckans utmaning. Jag har lekt med min mormors gamla glasögon och hjälp vad kul jag har haft.



Hoppas du har haft lika kul som jag.
Ha en fin dag!

Kram Kristina

14 kommentarer:

  1. Vackra bilder.
    Ha en härlig söndag, vila upp dig ordentligt.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Fina skuggor. Den översta ser nästan ut som ett hjärta. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det ser ut som ett hjärta!
    Så fint!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tolkning och underbara bilder. Kram

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Gillar dina skuggor ♥ fina bilder!
    Kram Arja

    SvaraRadera
  6. Nu börjar jag förstå varför veckan tema är skuggor! Den har du lyckats perfekt med, så fina foton!
    Hoppas du har piggnat till lite nu, så du kan njuta av söndagskvällen!
    kram
    M.E

    SvaraRadera
  7. Så fint du fick till hjärtat! Måste bara prova det en gång :) Här är en till som har skuggor under ögonen, inte för att jag har festat och skrattat utan för att jag suttit uppe sent sent och väntat hem en son som varit på festival.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Så fint! Häftigt att brillorna förstorar upp texten i boken så pass! Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Haha, det var nog bara runt 23 man klarade de där sena kvällarna på ett bra sätt. I alla fall för mig. Tragiskt men sant :)

    Superfina bilder i alla fall! Verkligen.

    SvaraRadera
  10. Å vilka fina bilder. Riktigt romantiska på något sätt.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  11. Har haft en toppensommar, men uppstaren till vardagen igen blev tuffare än jag tänkt. . . kram N

    SvaraRadera
  12. Klockan 03.00, Oj det var sent :-)

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina