Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 21 juni 2016

Spara säkert!!!

Hej min vän!
Hoppas allt är bra. Förra veckan kände jag av yrsel och oro. För mycket input och för lite återhämtning.
Två enkla ekvationer som borde vara lätta att följa men........
Det är inte lätt att leva som man lär men, jag tror att jag fattade vinken i tid och är nu ledig resten av veckan. 
Spontan semester utan planering. Jippi!!!
Idag har jag sovit och sovit. 
När jag väl kom upp runt tolv placerade jag mig vid köksbordet med min laptop, några usb minnen och en extern hårddisk.
Sedan bara sprang tiden iväg.......
Oj vad mysigt jag hade. 
Underbara barn, underbara bilder och underbara minnen.
Nu är alla mina bilder, alltså alla bilder i säkert förvar.
Detta har legat och gnagt i mitt minne...... glöm inte sortera och föra över.


Malin Matilda och Måns

Konstnären heter Malin. Fina Malin


Måns och Malin 

Bilderna är från sommaren 2008 
Barnen är små och vi kämpar på med vår renovering av vårt evighetsprojekt.
Kan knappt fatta att vi faktiskt är i stort sätt klara.
Jag vill vara där igen, krama på barnen och stoppa tiden.
Kärleken är stark 
Tag hand om dina bilder. De är ett minne för livet.
Ibland tänker jag att 
Vad synd att det alltid är jag som fotograferar, men inte i dag.

Stor kram 
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina