Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 27 oktober 2016

Mitt ♥ eller MFF guld

Hej du!
Torsdags kväll och snart läggdags. Klockan är bara halv nio men jag ska faktiskt krypa till kojs och kolla Dicte i sängen. Jag ligger lite back och på jobb sa det att det var jätte spännande.
Tittar du på den serien?
Om inte är det aldrig försent att börja. Gillar att det bara är att klicka på play.

I kväll har vi haft mysmiddag. Vi firade att lillebrors prao är slut och att han fått fantastiska lovord, vi firade att storebrors prov gick jätte bra och att min förkylning verkar ge med sig.
Jippi!!
Jag säger det igen och igen... fira allt som firas kan.
Det blev lyxmiddag med en underbar köttbit, massor av sallad och ett glas gott rött.
En nyhet som får full pott. Så gott!!!

Gillar du gott fylligt vin bara måste du testa detta.
Ju förr dess tu bättre.

Igår vann ju MFF SM guld.
Stort grattis till alla inblandade, spelare, supporters och alla doldisar som fixar logistiken.
Verkligen roligt!!!
Varje år i oktober när det drar ihop sig till slutspurten myser jag.
Tänker tillbaka till 2004 och den 30 oktober.
Då liksom nu, tog Malmö hem guldet men något ännu större hände också denna dag.
Min fina underbara systerdotter, mitt ♥ såg dagens ljus.
Dock hade hon lite bråttom ut och vägde bara dryga kilot.
Nu 12 år senare är hon världens finaste, om bara ett par dagar 12 år gammal. Hon har livet framför sig och jag älskar henne sååå.
Malmö FF, ni får gärna ta hur många guld ni vill men guldet 2004 det glömmer jag aldrig.


Sov gott fina du.
I morgon kör vi fredagsfeeling!!!
Kramis
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina