Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 24 oktober 2016

Var rädd om varandra

Hej vännen!
Hoppas du haft en fin måndag. 
Hoppas du har någon hos dig som står dig nära, någon som månar om dig och ser till att du har det bra. Någon som bara genom att finnas till betyder allt.
Var rädd om dem som månar om dig. Berätta att de är viktiga i ditt liv. Säg det om och om igen.
Jag är lycklig med min pusselbit och våra fina pojkar. Vi tar vara på det lilla och gör det till något stort.
Älskar er mest!!!

I dag för 1 år sedan gifte sig våra bästaste vänner. Det var en underbart vacker höst Lördag och jag får  en tår i ögat när jag tänker på det.
P & M hade pratat om bröllop länge, länge.
  Mitt ♥ hade fått veta ett par veckor tidigare, men för mig blev det en överraskning. Det enda jag fått veta var att jag skulle på date med min man, vara fint klädd och ha med mig kameran och mitt 50 mm objektiv.
Jag hade ingen aning!
Min fina och jag vandrade hand i hand genom Kungsparken i Malmö och så plötsligt stod de där vid Balustraden, den fina "Balkongen" intill vattnet.
Tårarna kom och hjälp vad vackert det var.
Solen som bröt fram emellan de höstvackra träden, vattnet som porlade i bakgrunden. Deras underbara dotter som skuttade runt i sin fina klänning.
Efter vigseln blev det bubbel, och ännu mera bubbel.
Middag och fest hela natten lång.
Idag firar de på tu man hand, men hemma hos dem finns en fin bukett från oss.
Ett blomsterbud med ett litet kort.
" För att ni är de bästa "


Älskade finaste ni, hoppas att vi alltid kommer att finnas där för varandra.

Åter till verkligheten och denna måndag.
Fick nyss veta att det är chokladmuffinsens dag och det måste vi ju fira,
 eller hur?

Stor kram Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina